ТОП РЕАЛІЙ У ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ

⚫️Якщо в дитини системні поліморфні порушення мовлення, не може лише сам логопед, та ще й ПРОТЯГОМ МІСЯЦЯ, виправити їх. 

⚫️Звук [Р] - найважчий з усіх звуків за своїми акустико-мнестичними характеристиками, і формується найпізніше у дітей. Неможливо за 5 ЗАНЯТЬ пройти весь шлях його логопедичної корекції від постановки до 100%-го закріплення у мовленні.

⚫️Відвідуючи заняття з логопедом 1 РАЗ В ТИЖДЕНЬ, не вдасться за 2 місяці поставити і закріпити в мовленні ВСІ групи звуків, починаючи від шиплячих, або інших,  і закінчуючи сонорами, які не вимовляє дитина.

⚫️Не виправлена вчасно вимова тих чи інших звуків у дошкільному віці, може призвести до порушень читання і письма у школярів.

⚫️До початку співпраці з логопедом, батьки повинні ЧІТКО УСВІДОМЛЮВАТИ всю серйозність і глибину мовленнєвих порушень у своєї дитини, не нехтувати ними у подальшій корекційній роботі.

⚫️«Логопед-чарівник» не зможе зробити «ДИВА» БЕЗ мотивації в дитини, регулярності відвідування занять та обовʼязкового виконання домашніх завдань.

⚫️Дослухавшись до рекомендацій логопеда та виконуючи їх, дообстеживши за потреби дитину у суміжних спеціалістів, побудувавши надалі спільно з фахівцями комплексний корекційний маршрут, виконуючи домашні завдання - можна досягти БАЖАНОГО РЕЗУЛЬТАТУ.